Na vysoké školy se nedostane, na Vydru ano?

1. 12. 2011 11:00

Obrázky: 3

Autor: Helena Görnerová Foto: Katka Lipinská, Diana Šilhánová Rubrika: Zdraví a veterinární péče Počet přečtení: 5433 Počet komentářů: 45 Komentuji zde: Ne Bookmarkován 0 krát

Aneb co platíte ze svých daní? Pokud projde čerstvý návrh členů poslaneckého zemědělského výboru, pak v příštím roce přispějete například i na páně Vydrovo-Mádrův Institut celostní péče o koně. Tedy na úpravu bosých kopyt metodou Strasser v jejich podání. Nevěříte? Věřte.

Jak včera uvedla řada zpravodajských serverů, zemědělský výbor totiž navrhl v rozpočtu ministerstva odebrat deset milionů korun z ostatních výdajů na státní politiku resortu a přerozdělit je hodnotnějším způsobem. Pět milionů korun má dostat Český svaz včelařů a druhých pět milionů by měla obdržet obecně prospěšná společnost Institut celostní péče o koně. Ano, právě "ta" společnost a ti lidé, o kterých jsme si již psali dříve a dříve (doporučujeme dočíst). Neuvěřitelně rychlý úspěch poměrně mladé společnosti proti všem existujícím, např. občanským a dětským iniciativám, si lze vysvětlit snad jedině nedávnou personální změnou na postu ministra zemědělství.

Sněmovní rozpočtový výbor včera tedy doporučil tyto přesuny peněz uvnitř státního rozpočtu a celý rozpočet v této podobě schválit.

Rozpočet projedná sněmovna ve druhém čtení příští týden, závěrečné schvalování se má uskutečnit v polovině prosince.

A co na to koňaři?

Ti se mohou vyjádřit třeba zde pod článkem nebo na našem Facebooku.

Třeba i vy budete mít pro zemědělský výbor nějaké to vhodné doporučení :-)
Buďte ale, prosíme, slušní a pište pouze korektní a konkrétní návrhy, prospěšné koním - děkujeme!

 

Připojené obrázky

Komentáře

rozbalit všechny komentáře sbalit všechny komentáře

Seřadit komentáře: Od nejstaršího / Od nejnovějšího

  • 1. johny

    ...

    12:36 - 01. 12. 2011

    Možná by se mělo ministerstvo také podívat zda se tato věc podporuje v ostatních zemích EU. Mně to připadá jako dobře přihozené peníze tzv. malá domů....Zajímavostí je, že Vydra neuspěl v tak lukrativním podnikání (?) jako prodejce zbraní a střeliva...Kdo nemá ani potucha o "metodě Strasser" tak je někdy oslepen a tak manipulován...Jméno Vydra je bohužel víc než jméno nějaké ředitelky z malé obce, která kupříkladu potřebuje vyměnit okna, protože tam fouká a v zimě se nedá třída pořádně vytopit. NH Kladruby by si také zasloužil rekonstrukci a na to také nejsou peníze... Dalo by se jmenovat mnohem a mnohem více důležitějších věcí než penízky pro VV a spol nebo obráceně - pro Dr. Mádr a spol.?

  • 2. Trin

    co dodat ...

    12:53 - 01. 12. 2011

    skutečný kocourkov, pár kontaktů na správných místech a sladké řeči o blahu koníčků v pár časopisech a dotace je na světě. Zajímalo by mě, jestli se proti tomu dá formálně něco dělat?

  • 3. Katty

    nevěřím tomu!

    13:55 - 01. 12. 2011

    Zlý sen se stává skutečností!! Chraňte si všichni koně před těmi šarlatány. Je mi z toho fakt zle, to si zase asi někdo pěkně namastil kapsu!! :-( Myslela jsem, že když mu to neprošlo u ČJF tak už to vzdal, to se mi fakt zdá tohle!!!

  • 4. lokki

    korupce

    14:17 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 1.

    To je jednoznačně malá domů - mega Bendlovi zpátky, po dvou Vašek a ipck, šmudlovi stačí dobrý slovo. Koneckonců v předchozích diskuzích pan Mádr nijak nezastíral to, že mu jde o státní peníze a o sebe víc než o koně a zlatý pramen opencard s blankou taky už poněkud vyschl. To je asi to nejhorší - víte to, vidíte to, aktéři se s tím ještě chlubí a přesto netuším, co by se s tím dalo dělat. I když možná to má i své světlé stránky - ipck je o.p.s. :-))

  • 5. ppindian

    ..

    14:17 - 01. 12. 2011

    no to je na blití soudruzi, pochybná garážová ops dostane dotaci na to čemu v tý ops nikdo nerozumí.
    Dá se zjistit na základě čeho tu dotaci dostali? Kterej ouřada jim to odklepl?

  • 6. HelenaG

    Návrh :o)

    14:26 - 01. 12. 2011

    "šmudlovi stačí dobrý slovo" - já už se doopravdy musím smát :o))

    A navrhovala bych tedy přerozdělit něco i redaktorkám Equichannelu, kterým bychom tímto všichni přispěli na opakované kontroly stájí s členitým terénem a makadamem, nejrůznějších koňských domovů důchodců a útulků, přihodíme klidně i pravidelné kontroly IPCKu a NH - no nebylo by to pro ty koně přínosnější? :o)))))))))))))

  • 7. mika251

    ako k tomu prisiel?

    14:29 - 01. 12. 2011

    Mozno by este stalo za to zdoraznit, ze pan minister Bendl je Vydrov velmi dobry kamarat a je to takystrasserovec. Takze je uplne jasne, odkial vietor fuka ://

    Toto je uz vazne vrchol, skutocne netusim, ako toto nejakym sposobom riesit, myslim ze vlada je uz na nejake peticie a podobne sposoby odporu celkom zvykla a s usmevom ich prechadza. A ono sa uz stalo dobrym zvykom pri rozdelovani statneho rozpoctu tak nejak mysliet aj na kamosov a pribuznych, sak by to bolo nepatricne, aby od valova zrali iba tie prve svine :(

  • 8. HelenaG

    ZV

    14:31 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 5.

    Stránka zemědělského výboru: http://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=4700
    Můžem se jich jednoho po druhém dotázat.

  • 9. mika251

    email

    14:45 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 8.

    na vsetky tri emailove adresy som zasiala email so ziadostou o vysvetlenie. Som zvedava ci sa aspon jeden z nich ozve s nejakym argumentom.

  • 10. johny

    re

    14:46 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 8.

    Ptát se můžeme, ale věřím tomu, že pošta půjde spíše do spamu :-D, ale třeba to někoho zaujme. Ma druhou stranu tito ouřadové mají jazyk obratnější než chameleón tak určitě adekvátně odpoví, nejlépe v poslanecké terminologii, aby tomu tazatel pramálo rozumněl a spíše rezignoval. Mně by zajímalo v čem je tak Bendl velký odborník na zemědělství, že je schopen tuto funkci vykonávat? Snad ta o.p.s alespoň symbolicky poděkuje daňový poplatníkům za vánoční dárek :-)).

  • 11. JaroK

    Já na bráchu, ...

    15:03 - 01. 12. 2011

    Áno peniaze sa rozdeľujú (dokonca aj v demokratickej krajine, ktorá je členskou krajinou EÚ) z pozície moci (mecenášov a lobistov) a nie podľa (akútnych) potrieb daného rezortu, alebo spoločnosti. Myslím, že sme to už mohli pochopiť, aj keď sa s tým vnútorne nestotožňujeme. Nesmie nás to však zlomiť do tej miery, aby sme boli apatickí ustrnuli v nemom úžase. Prajem vám veľa trpezlivosti a pevné nervy, prípadne (ani za takejto situácie) nestrácať humor, aj keď si uvedomujem, že to nie je ale vôbec smiešne.

  • 12. anery

    Není se co divit

    15:07 - 01. 12. 2011

    Naš MZe je již delší dobu v rukou"zarčených odborníků znajících zemědělskou problematiku velmi důkladně, zejmíéna ze svých studií", myslím tím absolvované školy posledních dvou ministrů. Na raduodborníků majících seriózně vystudovanou problematiku a praxi v oboru není nikdo v Praze zvědavý.Nikdo z nás s tím nic nenadělá jen se budem zbytečně rozčilovat nad tím nad čím nemáme vliv. Je škoda že se nikdo nebere v potaz názory většichy chovatelů, ale jde o to že se najdou tací, kteří si koně nechají zchromit a ti dali tu možnost panu Vydrovi žádat o peníze na legalizaci týrání koní.

  • 13. lokki

    re

    15:10 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 11.

    jenže vono to fakt není moc vtipný - peníze týhle trojce půjdou na úkor " zajištění inspekční,
    kontrolní a výzkumné činnosti", jak vyplývá z návrhu. Pak už fakt jenom zíráš, když zjistíš, že na vyšetřování vraždy chodí kriminálka pěšky...

  • 14. cheira

    dotace

    16:25 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 6.

    Tak si na to zažádejte o dotace, spoluzakladatelka našeho občanského sdružení si požádala o přilby, ohrady, party stan a dostala to na naše o. s. Pak tomu sdružení pronajala své dva koně a dva německé ovčáky, takže může používat finance o.s. na své zvířata, ostatním členům řekla že je jim po tom hov.., že účetnictví vidět nesmíme. Na úřadech je to naše interní záležitost a to že o dotaci neví zbytek členů o. s. a na co jsou sdružení pro volnočasové aktivity dětí dva vlčáci, to nikoho nezajímá... Ale kdyby se dotace musela vracet, tak se to požaduje po celým o. s. Takže redaktorkám na kontroly dají tu dotaci v poho taky :-)

  • 15. PP

    petice

    16:30 - 01. 12. 2011

    Můžeme proti tomu napsat alespoň nějakou petici? To je naprosto neuvěřitelný, co se děje.

  • 16. Istra

    Strasser trim

    18:34 - 01. 12. 2011

    Lidi, proboha...:"Přej a bude Ti přáno." Pokud se proberete milónem formulářů a přetrpíte byrokratický schvalovací postup, lze na dotaci dosáhnout.
    Apropó, kobylu mám upravovanou strasser trimem, posledních 6 měsíců velmi decentně a s rozvahou. Včera jsme si prohlížela fotky původního stavu kopyt krátce po zakoupení koně a oči se mi zamlžily dojetím. Stav kopyt se radikálně zlepšil, úhel, tvar kopyta, postavení kopytní kosti...a bude líp. A to mám koně ustájeného podle zásad přirozeného chovu koní v naprosto nevhodných podmínkách, výběh jen 6 hodin, přes zimu holý, stojí ve stáji, v boxu na slámové podestýlce. Nemáčím, nemažu (teda jednou jsem čímsi namazala a kopyta se málem rozpustila). Zkrátka: "Kdo umí, umí" a majitel čumí.

  • 17. HelenaG

    re Istra

    18:51 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 16.

    Je mi líto, ale vy jste si evidentně nepřečetla nalinkované články. Bude zřejmě třeba ještě mnoha lidem vysvětlovat, že tady nejde o peníze, ale o princip, a to dost vážný.
    Ty nahoře odkazované články VŠE jasně vysvětlují.

  • 18. lokki

    re

    19:32 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 17.

    já to ještě nevzdávám.
    To Istra: na tuhle dotaci v žádným případě nedošáhnete - je to mimosystémová ulejvka pěti mega mimo schválený rozpočet a aby to nevypadalo blbě )a hladčeji to prošlo), dalších pět dostali včelaři - budiž jim přáno. Takže spolek Bendl-Vydra-IPCK právě připravil všechny ty, co vyplnili miliony lejster a formulářů o 10mega, přibrzdil výzkum a třeba kontrolu jakosti potravin poslal z terénu do kanceláří, aby si mohli postavit privátní kliniku, tedy pokud návrh projde. Jestli máte alespon průměrnou mzdu, na tuhle a další podobné legrace jste přispěla letos částkou 200000Kč (se fakt nedivím, že pražáci začínaj bejt víc než jen trochu nas.aný). Taky se mi z toho oči mlží dojetím. A to vůbec nemluvím o tom, že IPCK má byznys postavenej na tom, že si sám vyrábí pacienty, který pak následně léčí, ztráty jsou povoleny. To by jste se ovšem dočetla právě v těch článcích...
    BTW - z těch odkazů je taky patrný, že bud můžete mít kopyta upravená Strasser trimem, nebo decentně a s rozvahou. Obojí podle vyjjádření IPCK nelze...a IPCK se pokládá za garanta trimu, tak bych jim to věřil :-)

  • 19. Istra

    Nalinkované články

    19:36 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 17.

    Nalinkované články jsem si přečetla již dříve. Domnívala jsem se, že bych si měla přečíst něco nového, objasňujícího, chytrého a výstižného. Zatím jsem narazila na spoustu nechutných pomluv, zákulisních intrik a nekalých konkurenčních bojů. Jelikož o celé kauze něco maličko vím (nepublikovného), prosím raději už nikomu nic nevysvětlujte a nechte to sdružení užít těch ufrncaných 5 miliónů jak uznají za vhodné. Za luxusní auto nebo nadstandardní byt to určitě nebude. Pokud lidskému pudu zvanému ZÁVIST říkáte PRINCIP, pak asi opravdu žiji na špatné planetě.

  • 20. HelenaG

    re Istra

    19:48 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 19.

    Aha, tak to se opravdu nemáme o čem dál bavit. Ale v dění jsme byli ještě než vůbec veřejně vylezlo na světlo, že se tu nějaké kvalifikace chystají. Takže s dovolením budeme i dál publikovat a vysvětlovat, až se budou hory zelenat. TICHO by se totiž někomu náramně líbilo :o)))

  • 21. johny

    re

    20:00 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 19.

    ..tady nejde o závist...Pozorně čtěte...Dovedete si představit třeba HS trim na chlaďasovi, který maká v lese? myslíte, že tam může bez podkov? Pokud o tom něco víte (o této kauze) tak se nestyďte to tady povědět...To je zase to čecháčkovství..."vím něco,ale neřeknu" :-))). To kulhání, které je popisováno z Hněvšína je normální..? Já se domnívám,že asi moc není..., ale chápu, že jsou lidi (mají k tomu dokonce i tiul), kteří to budou všelijak omlouvat. Jsem rád, že moje přítelkyně je normální selsky uvažující člověk a nedělá pokusy na svém koni.

  • 22. neugo

    Mimo realitu

    21:06 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 19.

    Závist? Nemám potřebu závidět takovým lidem jako je pan Mádr a Vydra a přesto mi vadí, že ty peníze mají dostat. Jsem si naprosto jist, že by se ty peníze mohly využít mnohem účelněji. V době rozpočtových škrtů se vynakládají peníze tam, kde to není v tuto dobu naprosto zapotřebí a tam kde peníze chybí se nedostanou. Na mé nervy ale dost brnká každý, kdo se chová jako naše politická garnitura, kdy žádá peníze na to, co není v tuto dobu nutné a je v porovnání s důležitými problémy naprosto banální. Byl zde zmíněn hřebčinec v Kladrubech - kdyby tam šly ty peníze, neviděl bych v tom nic špatného. Způsob, jakým peníze byly přiděleny, přinejmenším vyzdvihuje spoustu otázek a pochybností o legálním a oprávněném přidělení financí.

  • 23. jaja

    závist? proboha!

    21:27 - 01. 12. 2011

    Reaguje na 19.

    Istro, to přece nemůžete myslet vážně, že tady někdo závidí! Co máme závidět? Těch 5 mio? Ano, užila bych je, věřte, vystavěla bych školící centrum pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat o koních - ne jedinou metodou, ale tím, co se učí ve světě - aby se dozvěděli, co různí lidé zjistili a aby si moli udělat vlastní úsudky na základě zjištění mnoha světových mozků.

    Istro, nevím, jaké pozadí čeho znáte. Já byla na Hněvšíně osobně amluvila s pány Vydrou a Mádrem osobně a dech se mi tajil, když jsem je poslouchala - tajil se naprostým úžasem, jak někdo může být neznalý! Možná teď budu vypadat, že se na vás stavím, ale kdybyste měla nastuodváno a prakticky odkoukáno tolik, co já, věděla byste, jaké nesmysly a výmysly a lži tito pánové papouškují - v případě garanta oboru, MVDr. Mádra to není ani papouškování, on si to dokonce vymýšlí, protože jeho slova nejsou v souladu s učením Strasser - pokud jste četla články, vidíte to tam.

    Mimochodem radím vám, abyste s tím, jaké máte koně a jak děláte jejich kopyta, raději těmto pánom nechodia na oči, protože vás odsoudí do skupiny lidí horšícdh, než jsem já - protože je nemáte 24/7 a vaši koně nekulhají (pardon, nehmatají si povrch, po kterém chodí)...

    Je krásné mít nějakou ideu, ale je lepší mít znalosti! Pokud někdo stojí za ICPK, pak znalosti nemá. A to je podle mě to nejhorší. K moci se dostávají lidé neschopní, neznalí, nectící skutečné zdraví a pohodu koní!

  • 24. petrafili

    neférovost

    23:10 - 01. 12. 2011

    Velice oceňuji informace o neférovém až podvodném jednání a jsem přesvědčena, že nejde o závist; osobně silně nesouhlasím s nezdravě rozšířeným "učením" dr. Straßer, které již žije svým životem, zcela jistě je deformováno a dotyční pánové si chtějí zajistit slušné příjmy. Snad je ještě čast takového neférovosti zabránit. Díky redaktorkám!

  • 25. JTGeorge

    Věřím, že Václav Vydra miluje svý koně.

    01:24 - 02. 12. 2011

    V tom případě z toho ovšem vyplývá, že je to jen obyčejná loutka v rukou pana Mádra, který zneužívá jeho popularitu k vlastnímu prospěchu.
    Vašku zmuž se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 26. vanta

    jak to zastavit

    07:08 - 02. 12. 2011

    konstruktivní dotaz dá se s tím něco dělat abychom to zastavili nebo nedá

  • 27. ppindian

    re: jak to zastavit

    08:24 - 02. 12. 2011

    Obávám se, že běžným postupem, úřední cestou zastavit nelze, nebo těžko v této situaci, kdy se celá Evropa žene do průseru biblických rozměrů. Nějakých 5 melounů je naprosto směšných. Snad by pomohla bulvární medializace typu "sotva je ministrem už hrabe pro kámoše". Kdyby to nějaký investigativní reportér rozrejpal, tak by snad obava z veřejného odhalení pomohla. Je ale otázkou, jestli vystudovaný hasič, hérec bez skrupulí a krachující veterinář nemají moc silnou hroší kůži a nemají to celý na háku. Pro taťku Nečase je spřízněnej trouba teď asi důležitější než odborná veřejnost.

  • 28. JaroK

    Zastaviť? Zvrátiť rozhodnutie MZ?

    10:26 - 02. 12. 2011

    Reaguje na 26.

    Dokonca aj v demokracii sa akcia dá zastaviť iba silnejšou reakciou. Tomu sa hovorí lobovanie. Keby niekto "silnejší " (bližší, krajší), presvedčil MZ ČR, aby tie peniaze dal jemu (pravda za ešte vyššiu províziu). A ešte je tu jedna (asi posledná) možnosť: Keby niekto, presvedčil premiéra, aby (priateľsky) prehovoril, alebo nariadil MZ ČR, aby tie peniaze daj jemu. Otázne ale je či sa premiérovi ČR oplatí sa ponižovať pred MZ za smiešnych 3 až 4 mil. Kč (lobistovi by ostal 1 mil.)

  • 29. JaroK

    Treba vverejne vyjadriť svoj názor?

    10:34 - 02. 12. 2011

    Reaguje na 27.

    -James!
    -Áno pane?
    -Kopni do steny!
    -Prečo pane?
    -Som nahnevaný!!!

  • 30. žofré

    Co s tím,jestli něco?

    13:16 - 02. 12. 2011

    Diskuze na EQ zní jako brumendo,ale asi málo pomůže,vše již asi bylo řečeno v těch minulých a projekt českých štraserovců jede dál.
    .
    Nepovažuji se za koňaře,máme poně ,5 let,ale považuji se za plátce daní a voliče a s takovýmto jednáním nesouhlasím a takovéto státní školství nechci.

    Bude nějaký velký koňský subjekt sbírat petiční podpisy"my,níže podepsaní toto,protože"?Bude se angažovat třeba vyvěšením poslaneckých mailových adres a "vzorovým mailem",který je možno upravit,doplnit,podepsat,odeslat?Nebo cokoli?
    ..

  • 31. JaroK

    Papier nestačí.

    13:33 - 02. 12. 2011

    Reaguje na 30.

    V dnešnej (prevratnej a modernej) dobe petícia (čiže papier) už nemá takú dostatočnú váhu ako kedysi. Dnes si už aj našinci začínajú zvykať vyjadrovať svoju nevôľu demonštráciami (niekedy aj s hádzaním paradajok či rajčat do politikov), alebo s vylievaním mlieka do hnoja, alebo privezením kopy hnoja pred MZ. Pravdaže za výdatnej publicity médií. U nás jeden z ministrov dokonca búchal (pred kravínom) po stole topánkou (ako kedysi Chruščov v OSN). Na také mediálne show sa len tak ľahko nezabudne.

  • 32. johny

    ...

    15:14 - 02. 12. 2011

    K zeměd. výboru mají neblíže poslanci tak jsem poslal můj dotaz a podnět jihočeským poslancům a poslankyni. Nedělám si iluze,že si všichni na to najdou čas. Úspěch bude i odpověď a velký úspěch bude pokud by se tím někdo z nich začal zabývat. Uvidíme, někdy i zdánlivě nemožná věc se stane možnou...Zkuste i toto přeposlat Vašim poslancům v daném kraji, čím více jich to bude vědět tím je možná větší úspěch v této věci.

  • 33. rumba07

    ...

    19:54 - 02. 12. 2011

    Reaguje na 32.

    Od chvíle, kdy jsem se minulý týden poprvé začetla do knihy Superguru Bárta (autor Jaroslav Kmenta) jsem ztratila i poslední zbytky iluzí o politice, státních zakázkách, přidělování dotací aj. a to i na komunální úrovni, natož výše...

  • 34. Coral

    Petice

    22:18 - 02. 12. 2011

    Nemohl by nekdo trosku znaly problematiky dat dohromady jakysi pruvodni dopis, kde by bylo napsane na co mohly penize jit, aby to bylo jasne i laikovi (fakta)? Kdyz budou vsichni stale drzet hubu a krok, tak se tezko neco stane...

  • 35. Ondřej POSEJPAL

    Petice???

    06:25 - 05. 12. 2011

    ...snad podnět k vyšetřování a následně trestní oznámení. Petici si můžeš podat při něčem legálním co se ti nelíbí. Postup při přidělování zmíněné dotace ba legální nevypadá, a průběh nenasvědčuje tomu, že MZe rozhodlo dle platných předpisů a směrnic. Proto podnět k vyšetřování na MZe a trestní oznámení na soukromé osoby, to vše na Policie ČR dotyčný úsek (zřejmě hospodářská kriminálka a boj s korupcí). Zřejmě se může jednat o zneužití pravomocí při přidělování dotací, neoprávněné čerpání atp..

  • 36. macinasq

    Vydra versus Bendl

    15:10 - 05. 12. 2011

    Jelikož velice dobře vím, že pan Bendl je velmi dobrým kamarádem pana Vydry a taktéž na svém kladrubském oři provozuje metodu Strasser (mimochodem díky ní kůň, měl znatelné problémy se pohybovat) což nepřisuzuji jen změnou na bosý trim, ale i neznalým přístupem pana Bendla, ale to je v podstatě k této debatě vedlejší.V momentě kdy byl pan Bendl jmenován ministrem zemědělství jsem konstatovala, že to přesně takto dopadne.Bohužel.Přijde mi neuvěřitelné jak někdo určitou dobu může rozhodovat o dopravě a následně o zemědělství, to jsou dva nesrovnatelné obory.Je to asi tak jako kdybyste se zlomenou nohou šli léčit k očnímu.Nejhorší je že opravdu není žádné obrany jak zamezit těmto do očí bijícím skutečnostem.

  • 37. lokki

    vvb

    16:27 - 05. 12. 2011

    Reaguje na 36.

    ohledně odbornosti bych se Bendla zastal - kolik a kam peněz poteče do zemědělství je politická otázka a tu si musí rozhodnout politici. Řízení zemědělství je dost komplexní a celkem dlouhodobej proces, kterej má převážně politický, nikoliv odborný důsledky. Ovšem odborníkům by měl naslouchat už jenom proto, aby třeba zemědělcům vysvětlil, jak udržovat nesklizené biopásy či oblasti natury2000 (pod hrozbou sankce) aniž by to vadilo SVS, která totéž považuje za hrubé porušení SZP a samozřejmě to pokutuje :-). No ulejt bokem kamarádům něco z rozpočtu je bohužel o dost jednodužší...a bendl se v politice pohybuje natolik dlouho, že si musí bejt jistej, že se mu to vyplatí... Petice nepetice. A jak už bylo psáno, oproti jeho dřívějším aktivitám se jedná o částku skoro pod jeho rozlišovací úroveň, takže co...

  • 38. lerian

    co čekat?

    19:51 - 07. 12. 2011

    Reaguje na 37.

    vše se opakuje- když měly přijít dotace do Kladrub, byl změněn ředitel(ka)když se konečně objevil ministr, co měl zájem jako první od dob ing Luxe o zemědělství- byl vyměněn za dalšího Fencla, Palase, Zgarbu Gandaloviče,-Bendla kteří se starali jen o svoje kapsy a kamarády, dodnes nic nebylo vyšetřeno, takže Vydra je jen tunýlek v tunelu,..... to bych blil, velebnosti....

  • 39. Barbuch

    Kam to tady spěje??? :-(

    18:02 - 08. 12. 2011

    Naprosto souhlasím s Jajou a jsem ráda, že tu je tak pěkně schopná v klidu a slušně vyjádřit naprosto přesně moji myšlenku, a určitě nejsem sama..
    Ti lidé evidentně neví o čem mluví, jen mě fascinuje, že to může v takovém měřítku obhajovat někdo s titulem MVDr!
    Opět musím konstatovat, že je to spíše víra až fanatismus...nikdy mi žádný zastánce této metody nedal pádný argument, nikdy neobhájil rozumně, nikdy jsem se nedopátrala jiných zdrojů než Strasser..
    Stát vyhazuje peníze za spoustu blbostí, a ti co se na tom nakapsují si koupí třeba super drahý auto...no modlila bych se za to, aby i v tomto případě si někdo koupil někde nějakou haciendu, drahou motorku nebo něco, co nemá nic společnýho s koňmi...

    zaplatim 1000,- za to, že ty peníze pujdou třeba na PHM PČR nebo na výzkum!

    POJĎME PODPLATIT STÁT! :-DDD (to by mohlo zabrat..)

  • 40. Ondřej POSEJPAL

    To je jedno. :-)

    10:48 - 09. 12. 2011

    Nakonec Vydra rozdá 5míčů kovářům, veterinářům a stavbařům, aby ho nezavřeli. Bude nucen živit ošetřovatele a nakonec stejně zkrachuje, protože 5míčů mu nestačí ani na 1/2roku provozu, když investuje do stavby. Celé to někomu prodá za zůstatek, pod dozorem správce konkurzní podstaty. Možná změní názor na metody které prosazuje a život půjde dál...
    Zajímavé bude za kolik bude ten projekt k mání za několik měsíců a jak se změní praxe na té klinice po převzetí novým majitelem. :-)

  • 41. HelenaG

    :o))

    10:52 - 09. 12. 2011

    Reaguje na 40.

    A já myslela, že zatím je známo jen to, že to tou sněmovnou projde a bude to schváleno.
    (A to už známo je.)

    My už i víme, kdo to v konkurzu koupí? Týjo! Musím provětrat své zdroje :o))

  • 42. Ondřej POSEJPAL

    Helena G re

    12:50 - 09. 12. 2011

    Reaguje na 41.

    Známo mi to není, je to jen domněnka. Takový vývoj situace se dá očekávat vzhledem k dosavadní činnosti a formě přístupu ve věci zodpovědných lidí. Nakonec se, tímto způsobem, stane projekt i prospěšným. Tedy způsobem, když to veme do ruky někdo jiný a jinak a zejména na základě skutečných poznatků, ne tak jak je tomu v rámci tohoto projektu doposud.

  • 43. ppindian

    Zeptal jsem se zemědělského výboru ....

    12:22 - 14. 12. 2011

    a odpověděli mi :-). Napsali mi že se sešli, odsouhlasili a odjeli domů :-). Kdo chce, přepošlu. Škoda že neposlali přílohu č.2 se seznamem hostů jednání, třeba :-)

  • 44. mika251

    ja psala taky

    12:57 - 14. 12. 2011

    Reaguje na 43.

    a zatim neodpovedeli :( Ale presne takuto odpoved som ocakavala - tak sme to proste zvazili a schvalili :/ Takze v zasade ma ani nic mrziet nemusi :/

  • 45. Čestmír Řanda

    TUNELÁŘ A PODVODNÍK VYDRA!

    18:14 - 15. 12. 2011

    Vážení, dejte si dobrý pozor na tohoto všeuměla a samozvaného koňského guru, předpokládám ,že koním rozumí asi ,tak jako rozuměl zbraním. Jediné co mu jde dobře je tunelovat a krást. Píšu a hovořím z osobní hořké zkušenosti.
    Po provalení této korupční kauzy je mi zčásti jasné proč jeho podvody a nekalé rejdy zůstávají nepotrestány a soudy i vyšetřování jdou buď do ztracena nebo se neúměrně táhnou.
    Je to pro jeho politické krytí!
    Tenhle pan herec tady totiž už podnikal a nejen to úspěšně tuneloval ,podváděl a kradl!
    Václav Vydra je hlavně geniální zloděj a tunelář! Jako herec je geniální především v tom jak se tváří,že neumí do pěti počítat a tím jak zamlžuje tunel naší společné firmy El Cid! Mohlo by se snadno říci, že Řanda říkal a Vydra zase říkal, proto kdo chce tedy skutečně vědět co je tenhle "takymilovník" koní zač ať se podívá do obchodního rejstříku.Jak Vydra,aby se mne zbavil založil stínovou firmu,se stejným názven i na stejné adrese.Jako společníka si přizval Judr.Viktora Bradáče se ,kterým se tak rádi věnují dnes koním.Navíc podvedl Komerční Banku,ve které tvrdil, jak firma nefunguje a obchody nejdou.O tom,že El Cid poslal do konkursu sám on a ne nějací věřitelé radějí všude mlčí a mlží tím,že podnikání je jako manželství.O účetnictví tenhle lhář tvrdí,že mu ho ukradli aniž by to kde kdy nahlásil.Správci konkursní podstaty předal pouze starý mobilní telefon a jedno ojeté auto.Ten sám nikdy firmu ani nenavštívil.Naopak hned potom dostal místečko u soudu a tak se jim podařilo tenhle loupežný konkurs dokopnout. Mě o mou matku připravil o finance i o dům s pozemky.Stínovou firmu výhodně prodal a ta existuje dodnes pod názvem C.I.D. Praha. Možná se čtenář ptá, proč se na to tehdy nepřišlo?
    Je třeba s uvědomit,že se bavíme o roce 1996, kdy nahlédnutí do obchodního rejstříku bylo martirium a ani Vydra s Bradáčem, netušili, že bude nějaký internet. Takže sumasumárum, kdo chce ať si srovná plačtivé výlevy pana Vydry se skutečností.Brzo zjistí,že krach ze,kterého vyjdete s domem, koňmi, motocyklem a lodí, je pro 90léta některých podnikatelů pro Česko typický. Naštěstí už někteří za záměrné způsobení úpadku byli i potrestáni. Nechci se rozepisovat o tom, jaké potíže nám způsobila tahle prachsprostá loupež za bílého dne problémy v osobním i pracovním životě, ale nebaví mě se dále dívat, jak tenhle všeuměl za moje peníze se projířdí na koni a motocyklu.To, že pořádá opulentní přehlídky je pro něj typické, je to stejný bezcharakterní člověk a stejně zahleděný do sebe jako generál Custer. Možná všichni co mu na to přispíváte to příště už zvážíte. To na čem si dělá PR stejně jen vždy opisoval ode mne.Na koni jezdím od osmi let, kdy jsem získal zbrojní průkaz i kdy měl zaregistrovaný chopper, lze ověřit.Já mohu přezku s nápisem El Cid ,stále hrdě nosit.A až budeš zase vzpomínat na svou mámu, tak se zamysli nad tím o čem s mým tátou v tom hereckém nebi mluví! Není ti ze sebe k blití tuneláři Václave Vydro?
    Čestmír Řanda ml.

Ohodnoť článek:

1 2 3 4 5

Čím více bodů, tím lepší hodnocení.

Článek hodnotilo 0 čtenářů. Celkový počet bodů: 0.

Linkuj na:

Sdílej článek na Linkuj.cz Sdílej článek na Jagg.cz Sdílej článek na De.licio.us Sdílej článek na Connotea.org Sdílej článek na Facebook.com


Equichannel na Facebooku

Naši partneři