To předtím mělo osobnost, tvář, bylo rozpoznatelné. To nové je sice barevné, hravé, ale sterilní. Když před roky po turbulentních událostech Zoo Praha měnila svoje logo a opouštěla starou vizuální identitu, vzbudilo to vášně a horlivou diskusi.
Příští rok to už bude dekáda, co je logem pět barevných zvířecích stop. Co tomu předcházelo a proč jeho výměna vzbudila takové vášně, jako by šlo o výkony hokejového nároďáku?
Celý článek přináší Czechdesign: Žádná koncepce a jednotná identita neexistuje. Strastiplná cesta pražské zoo k novému logu, které brzy oslaví výročí

Ostrov Naděje v Běstvinách u Dobrušky se ponoří do sváteční atmosféry. Už tuto sobotu 13. prosince od 1...
Pět, čtyři, tři… a kruciš! Jistě víte, že si parkuroví jezdci odpočítávají cvalové skoky před odskok...