Jeho cílem je zefektivnění prezentace partnerů a zkvalitnění mediální komunikace jezdeckých akcí. „Rádi bychom pořadatelům přiblížili, jakým
způsobem komunikovat jezdecké akce v médiích, co by měla např. obsahovat tisková informace, resp. co by obsahovat neměla a jaký je rozdíl mezi tiskovou informací a autorským redakčním příspěvkem. Dalším bodem programu by mělo být zefektivnění prezentace marketingových partnerů jezdeckých akcí a s tím související servis. Naším společným cílem totiž je, aby jezdecký sport byl co nejvíce vidět a sponzoři, kteří do něj investují své finanční prostředky, byli maximálně spokojeni se svojí prezentací. Jedině tak je totiž můžeme udržet v jezdeckém sportu dlouhodobě," uvedl Josef Malinovský, který program semináře pořádaného Českou jezdeckou federací připravuje.
Účastnický poplatek je 500 Kč/os. vč. občerstvení. Předpokládaná doba trvání je 2 – 3 hodiny vč. diskuze. Přihlášky zasílejte (nejlépe i s ukázkou vlastních tiskových a prezentačních materiálů) na e-mail: malinovsky@cjf.cz nejpozději do 12. dubna.
Semináři bude předcházet od 11 hodin tisková konference ČJF, v jejímž rámci budou mít všichni pořadatelé mezinárodních závodů, MČR a seriálových soutěží možnost dodat prezentační materiály, které budou poskytnuty zástupcům médií. Podrobnější informace získáte na uvedeném e-mailu, příp. na tel. 606 382 315 (kontaktní osoba Josef Malinovský).
Národní hřebčín Kladruby nad Labem připravil vydání nové publikace s názvem „Historie a chov anglického...
Global Champions Prague Playoffs se po dvou letech vrací do Prahy, a kromě sportovních zážitků při parkurovýc...