Spuštěn unikátní vzdělávací portál

6. 01. 2011 17:00

Obrázky: 2

Autor: Marek Tousek Rubrika: Kurzy, semináře, soustředění Počet přečtení: 5351 Počet komentářů: 61 Komentuji zde: Ne Bookmarkován 2 krát

Svaz soukromých chovatelů koní, o.s. (SSCHK) spustil v rámci vzdělávacího projektu Školící Centrum své nové vzdělávací internetové stránky, zpřístupňující informace a ucelené eKurzy v oblasti chovu a užití koní pro širokou laickou veřejnost, amatérskou a sportovní i odbornou.

Cílem spuštěného vzdělávacího portálu http://vzdelavani.chov-koni.cz je poskytnout přístup k odborným informacím a tím přispět k postupnému zvyšování kvalifikace a zlepšování praktických dovedností jednotlivých studujících.

Přidaná hodnota obsahu spočívá zejména v uceleném zpracování dané problematiky a bez povšimnutí nesmí zůstat ani forma, zejména pak bohatý obsah v elektronické podobě s množstvím ukázkových videí a fotografií, které jsou výborným doplňkem edice tištěných skript a případných prezenčních workshopů.

Kurzy a veškeré ucelené informace jsou tříděny do tematických okruhů, jako je např. výživa a krmení, veterinární péče či trénink a výcvik koní. Další prémiové kurzy nabízejí komplexní souhrn všech znalostí a dovedností, které jsou potřebné pro majitele koní, chovatele koní, jezdce, trenéry koní i instruktory jezdectví, ošetřovatele a milovníky koní vůbec.

Nové webové stránky jsou svým charakterem elektronickým obchodem, prostřednictvím kterého je možné objednat odborná skripta, zakoupit přístup k elektronické verzi kurzů nebo se přihlásit na některý z plánovaných seminářů.

Pro zimní sezónu jsou již připraveny tematické jednodenní semináře pod vedením zkušených odborníků na podkovářství, výživu a krmení koní, etologii a veterinární péči.

Vedle toho je registrovaným uživatelům k dispozici poradna, v rámci které mohou dotyčným lektorům a odborníkům pokládat dotazy.

http://vzdelavani.chov-koni.cz


Pro prvních 100 uživatelů je zde naše poděkování formou cenového zvýhodnění:

Sleva 20% z nákupu v e-shopu pro prvních 100 nakupujících.

 


Věříme, že vzdělávací portál nalezne kladnou odezvu u všech, kteří mají zájem své znalosti a dovednosti posunout na vyšší úroveň a přispět tak k rozvoji chovu koní u nás.


plakátSvaz soukromých chovatelů koní je občanským sdružením, jehož cílem je hájit oprávněné zájmy a práva chovatelů koní a dalších subjektů a

organizací, které se podílí na aktivitách souvisejících s využíváním koní. Jedním z pilířů svých činností je zajišťování služeb v oblasti odborného vzdělávání jako předpoklad pro dlouhodobý rozvoj sektoru chovu koní. Za tímto účelem organizuje přednášky, školení a kurzy, podílí se na realizaci informačních, mediálních i souvisejících marketingových projektů

Školící centrum Svazu Soukromých Chovatelů Koní vzniklo v roce 2008 na základě realizace vzdělávacího projektu Chov koní a testace za přispění Evropského sociálního fondu a Královehradeckého kraje. Na projektu se podílela řada odborníků v oblasti chovu a užití koní v ČR. Odborným garantem programu je pan Prof. MVDr. Jaroslav Hanák, DrSc., Dipl. ECEIM z veterinární kliniky v Brně.

Připojené obrázky

Připojená videa

Školicí centrum SSCHK - promo video

Komentáře

rozbalit všechny komentáře sbalit všechny komentáře

Seřadit komentáře: Od nejstaršího / Od nejnovějšího

  • 1. br. Ruprecht

    výborně

    21:28 - 06. 01. 2011

    Vždycky sem si vážil cílevědomých lidí, cílevědomost považuji za svou dobrou vlastnost. Jsem rád když mi práce jde a vše se daří, a teď navíc vím kam nejít a co nečíst, abych se dostal o krok dál.

  • 2. Taibron

    ?????

    21:51 - 06. 01. 2011

    ondreji,co proti tomu máte?Jenom mě to tak zajímá
    :)

  • 3. br. Ruprecht

    !!!!!!

    23:26 - 06. 01. 2011

    Pardon?!

  • 4. robitail

    výborně

    09:27 - 07. 01. 2011

    stránky jsou na první pohled profesionálně udělané, z toho co je možné vyčíst z obsahu a přehledu lektorů také. díky

  • 5. Taibron

    ?????

    10:13 - 07. 01. 2011

    není v tom žádný útok,jenom mě to prostě zajímá...

  • 6. robitail

    Postřehy

    11:20 - 07. 01. 2011

    Po projití webu bych měl pár postřehů:

    Jak naznačují první poznatky, zapojení skutečných odborníků do příprav, jak deklarováno je nadějné. Těch rádoby koňáků a jejich rad už mám docela dost.

    Existuje celá řada informací o koních, ale nic soustředěnějšího jsem na českém internetu dosud u nás neviděl. Snad se nezklamu. Máte někdo informace pro případné srovnání ?

    Jako přínos vidím na první pohled kombinace textu, obrázků, videí a možnost on line komunikace. Cesta dobrým směrem

  • 7. známto

    dej to

    12:11 - 07. 01. 2011

    Osobně očekávám, že udržet takový systém v chodu a na úrovni vyžaduje účast silného vzdělávacího partnera s nabídkou kurzů a odborných témat a zkušeností a to snad mají zařízení, jinak tomu nedávám moc nadějí.

  • 8. známto

    chytrého nic nenaučíš

    12:20 - 07. 01. 2011

    Reaguje na 1.

    U´ž tě znám z diskusí, stačíš si sám. co kdybys jsi si už konečně otevřel poradnu a přestal jen reagovat. Možná poznáš, že také něco neznáš. To je pak výhra.

  • 9. HelenaG

    věcně, prosím

    12:27 - 07. 01. 2011

    Reaguje na 8.

    Prosím, vynechte ty osobní útoky a diskutujte k tématu, ne k sobě navzájem. Děkuji.

    Jinak já jsem se zaregistrovala a otevřela se mi nabídka dosti bohatá. Kdokoliv může udělat totéž, registrace je zdarma. Pak posoudíte i nabídku a lektory.
    H.

  • 10. známto

    věcně - to podporuji

    14:18 - 07. 01. 2011

    Zatím se skutečné systémvé vzdělávání „koňáků“ nepodařilo moc rozhýbat, i když i v ad hoc článcích je na internetu celá řada dobrých a inspirujcících informací. Snad využití e-learningové formy vzdělávání, která je deklarována přispěje ke změně.

  • 11. nemrek

    nabídka je zajímavá, jo to ale realita????

    14:48 - 07. 01. 2011

    Spojit profesionální trenéry koní s odbornou veřejností a praxi v rámci vzdělávání ke zvýšení základních i specifických dovedností, to zní docela dobře. Pochopení zkušeností z praxe z pohledu nutné a nezbytné teorie to bych uvítal, nevím ale, zda tomu tak skutečně je.

  • 12. nemrek

    otázka

    14:51 - 07. 01. 2011

    Reaguje na 9.

    Nerad se někam registruji. Uvítal bych názor, zda je na obsahu a v nabídce \"něco\", co by se dalo nazvat \"přidanou hodnotou vůči jiným nabídkám? díky

  • 13. br. Ruprecht

    Re: Taibron

    19:51 - 07. 01. 2011

    Tento způsob nabývání dovednosti je neporně slabostí. Jsem -li sto a mám-li dostatek sil, dojdu nevyhnutelně poznání, samozřejmě s cílevědomím zájem. Nemám-li dost sil, moje zkušenosti budou vždy jen zástupné, nereálné, zneužitelné mnou samým. Informace nabyté z iracionálních, nebo méně racionálních zdrojů, tedy člověka neposouvají po pravé cestě, avšak hlí tuto do mlhy, která je už tak dost hustá. A proto sdílím názor, že třeba je dovedností počínajících z vlastní praxe a né převzatých z praxe jiných - i ty mohou být ovšem zábavné. Tato lidská chemie, umožňuje jednolivcům spravedlivého uspokojení vlastních tužeb. Když na něco nemám, tak to zpravidla není proto, že "sem si nedal říct".

  • 14. br. Ruprecht

    Re: Taibron II

    19:54 - 07. 01. 2011

    Když navíc od dob Avarů víme, že na hlavě záleží. Na tom co je v ní už ne.

  • 15. nemrek

    věcně prosím

    20:58 - 07. 01. 2011

    Reaguje na 13.

    Kolego, marně si lámu hlavu, jak se vám daří pečovat o koně teorie pokus - omyl. Počínající dovednosti budete mít trvale. Nechat se "ochytřit" není chyba. Zkuste to jinak. Všechno zkuste, co je dobré, toho se přidržte.

  • 16. ver

    je to inspirace

    23:00 - 07. 01. 2011

    Jak jsem to v rychlosti prohlédl, je to fajn.

  • 17. manas

    foto

    23:06 - 07. 01. 2011

    jako přínos vidím spojení foto - video - text. doufám, že se v tom člověk neztratí.

  • 18. br. Ruprecht

    nemrek věcně.

    23:20 - 07. 01. 2011

    Ja vim kde má klacek tlustý konec. Mimochodem jak poznám co je dobré, a co ne? Dočasnou aplikací?

  • 19. známto

    nechce radit

    23:56 - 07. 01. 2011

    Navrhuji udělat si přehled otázek (kriterií) a podle toho to hodntím. To funguje, to je rozhodování. V tomto případě je mám já jasné co bych chtěl: a) je v tom systém a návaznost?, b) je obsah strukturován tak, že informace jsou aktuální a ne jen teoretické nebo jen úvahy ? atd.. To pak máš stejné rozhodování jako rozhodování stejné jak o tom "klacku".

  • 20. nemrek

    dobrá otázka

    00:01 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 18.

    Poznat jak je nabízený produkt dobrý je srovnávat. věnoval jsem čas a nic lepšího jsem zatím na internostu nenašel. dokoce ani skripta na středních a vysokých školách ke koním moc nejsou. našel jste něco lepšího ???

  • 21. nemrek

    Funguje to

    09:02 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 16.

    na zalkladě diskuse tady jsem si sedl dal práci a srovnal nabídku v sekci vzdělávání, zatím fakt dobrý co do rozsahu témat i osnov. Jen tak pro informaci, některé kurzy nic moc, ale program může být pochopitelně jiný. Asi to nejde jen tak hodnotit.

  • 22. manas

    souhlas

    10:47 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 9.

    udělal jsem stejnou zkušenost, zdý se mi to velmi zajímavé.

  • 23. ver

    fajn ale

    13:14 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 16.

    nemám pořád představu, kdo zpracoval ty text a zda je text k videum.

  • 24. jakomo123

    doporucuji

    14:22 - 08. 01. 2011

    Obednala jsem si par kurzu a jsem velice spokojena...

    Co se tyce obsahu, je velice rozsahly, dobre se cte, je sruzumitelny a hlavne jsou ke kazdemu tematu prilozeny obrazky a videa coz bylo pro mne velikym bonusem...

    Urcite to neni cteni na hodinu ale na nekolik dni... Stale si to procitam dokola a dokola... Lepsi a ZABAVNEJSI nez knizka :)

    Libi se mi i moznost seminaru... Napriklad ten o vererine...

    Opravdu mohu doporucit vsem, kdo "jde s dobou" a chce vyzkouset neco noveho... Stoji to za to :)

    hezky den

  • 25. doulik

    Konečně informace s fundamentem

    14:35 - 08. 01. 2011

    Výborně. Stránky jsem prohlédl a prohlédl i kurzy zdarma ... i ty obsahuji spoustu kvalitnich a dulezitych informaci. Nejzajimavejsi je komplexnost. Preci jen se zda, ze tu nekdo dal dohromady konecne zpracovanou tematiku chovu koni. Clanky na serverech/v casopisech na tato temata jsou fajn, ale tema vetsinou neni, a snad ani nemuze byt, komplexne zpracovane od A do Z. A na kniznim trhu, co vim, nejsou k mani skripta ci jine odborne ladene publikace. Odbornymi mam na mysli protivahu tem popularnim na kridovem papire, kde jde spise o propagaci koni vubec. Doporučuji k návštěve a autorům přeji mnoho úspěchů. Rád se jejich akcí zůčastnim a podporim tak zasluznou snahu a cinnost.

  • 26. robitail

    dobrá zkušenost se semináři SSCHK

    14:46 - 08. 01. 2011

    chci osobně uvést dobrou zkušenost se semináři, které organizuje sschk. minulý rok jsem byl na krmení a do dnes čerpám inspiraci a informace. určitě se letos budu chtit zucastnit i dalsich seminaru, byt jsou zpoplateny ... minuly rok tusim, ze slo o dotaci. neda se nic delat, na dotace se neda spolehat a klidne si za kvalitu zaplatim. souglasim s doulikem ... je to ucelene od A do Z. sbirat to po ruznych jednotlivych clancich, ktere jeste vychazeji nepravidelne ... na to nema cenu se spolehat. je treba nastudovat ucelene informace a ty pak konkfrontovat s praxi svou i dalsich. jinak nema z ceho clovek cerpat. nerikam, ze teorie je 100% spravna, ale teorie vzdy vznika na zaklade praxe. vybornym doplnkem jsou tomu prave ty seminare, ktere jsou prakticke a doplnuji teorii.

  • 27. doulik

    díky za referenci k seminářů

    14:52 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 26.

    díky za uvedení dobré zkušenosti se semináři! to je vždy dobré ... dokonce, jsem teď narazil na tom novém webu na záznam z těch seminářů o krmení formou multimediální prezentace ... http://blog.chov-koni.cz/2010/04/schaumann-vyziva-sportujicich-koni/ ... jsou tam i další. skutecne se mi potrvzuje, jak je to cele profi zpracovane. nejen diky te sdelene referenci, ale celkove jak ty stranky vyadaji a funguji, je na prvni pohled, ze autorum jde o kvalitu. a to je dobre. nakonec vsechno neco stoji a ma svoji hodnotu. vubec nemam problem s temi cenami

  • 28. skalak

    dobrá pomůcka

    15:27 - 08. 01. 2011

    Nevím zda výuka je přizpůsobena vstupní úrovni zájemců o studium, tj, především dosaženému vzdělání, praktickým zkušenostem a dovednostem, individuálním schopnostem a vzdělávacím potřebám jednotlivých zájemců. najít totiž soustředěný zájme o systematické vzdělávání se u nás moc nenosí. Byl jsem v USA, tam je motivace opačná, každý tuší, že když nebude umět a znát, nedostane místo. Tady vládnou u koní odborníci se zkušenostmi že mám koně a jezdím od dětství na koni. Nebo snad ne? ... a to si nemyslim, že je to to pravé ořechové. Jaké máte zkušenosti vy?

  • 29. scarletj

    ceny kurzu a vseho

    15:35 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 26.

    Super, super, super.

    Ceny kurzů považuji za velmi dobře nastavené, pocitově tam pro mně není žádný blok, naopak, je to přesně na hranici dvou hodin s trenérem, což je něco, co mám chuť investovat už jen proto, že nemůžu nic ztratit, něco se určitě naučím.

  • 30. skalak

    Zaměstnavatelé u koní

    15:41 - 08. 01. 2011

    Nevím jestli vzdělávání vyhovuje poptávce ze strany zaměstnavatelů u koní, resp. jak tuto iniciativu vůbec pozitivně přijímají. Sami mi spíše připadají jako nevzdělaní a celá řada jich jsou dost velcí samorosti, ještě k tomu pořádně ješitní. Jsou obklopeni stejnými. Nevím jestli to přispěje ke zlepšení stavu. Rád bych slyšel nějaké názory a zkušenosti jiných.

  • 31. skalak

    a co vzdělání zaměstnanců

    15:54 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 30.

    ... ještě doplním z předchozího příspěvku. bohužel u zaměstnanců je to kolikrát se vzděláním stejně bídné. Jsou to sojené nádoby. je jasné, že větší zaměstnavatelé, chovatelé, zajisté mají kvalitní a odborně erudované pracovníky. Horší je to nepochybně u menších stájí a jezdeckých center, kde převažují, co já vím, pracovníci, kteří to buď dělají z "lásky ke koni" a nebo lidé, kteří nemají nutně vzdělání a na pozici ošetřovatele se stejně moc nehledí jako na odbornou pozici. Problematika není jednoduchá a černobílá.

    Zatím se ve skutečném vzdělávání „koňáků“ nepodařilo moc rozhýbat, i když celá řada signálů je. Snad využití e-learningového vzdělávání tomu přispěje. Hlavně souhlasím s tím, že by si měli lidé uvědomovat, že vzdělávání, zvláště to odborné, je skutečně potřeba během celého pracovního života, a že není zadarmo. Ceny nabízeného portálu SSCHK se zdají být nastaveny dobře, vstřícně a dostupně všem, kdo to skutečně myslí vážně!

  • 32. nemrek

    trochu více věcnosti

    15:57 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 26.

    nejde jen o teori, jde o to jak teorii aplikovat. možná ta forma konzultací je cestou, ale bez znalostí konkrétních podmínek to nejde. Snad se nabídnou i nezávislé služby, kde by výnamnou měrou mohly sloužit VŠ.

  • 33. nemrek

    důležití jsouti u koní

    15:59 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 30.

    nejde primárně o zamstnavatele, ale o personál u koní.

  • 34. ver

    truchu bych se mírnil

    16:02 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 31.

    nevím proč se ti to zdá dobré, když jsi to ještě neviděl. u koní si člověk moc nevydělá, tak snad je to více na to zaměstnvateli.

  • 35. ver

    kolik dáš

    16:04 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 25.

    nemám rád, když se činí závazky bez kontroly, kolik dáš?

  • 36. scarletj

    Vzdělání zaměstnavatelů

    16:08 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 30.

    Ověření poptávky na základě nabídky mi docela zajímá. Už první reakce „samomilce“ Ondreje naznačuje, že nelze čekat velký úspěch. dobrá testace koňáků ;-) Bohužel, pak ten náš chov vypadá tak, jak vypadá ... nechci se kohokoliv dotknout, ale má to stále rezervy než se bude běžné nabízet skutečně profesionální služby a produkty postavené na odbornosti a ne na hurá lásce ke koním. Ta k tomu zajisté patří a je nutná! Zdá se mi však, že fundamentálně převažuje. Chov mi také nepřijde moc zorganizovaný ... každý si rád dělá na svém písečku a nehledají se společně koordinované cesty k prezentaci chovu i v zahraničí. Ale začátek je u nás. Stále tvrdím, že koně jsou venku co se společenského postavení týče obdobně jako golf. Prostě přijdete např. v Holandsku na testační závody, či kterékoliv jiné, a máte dojem, že jste ve vyšší společnosti. Vše je to o odbornosti a profesionalitě, vůbec ne o tom jak si kdo na co hraje. Když sepodíváte, co je základem vzdělanosti v chovu koní u nás, jako základ profesionality, nebudí to nějaké přehnané naděje. Pár škol se najde, ale světe div se ... zkušenost máme. Nemají ani pořádné didaktické pomůcky, skripta. A dost často učí hlubocí teoretici. co se učitelů týká, mluvím zejména o středních školách. Univerzity jsou na tom lépe, a ani trochu nesnižuji odbornost profesorů a docentů v Brně a Praze! ... jenže většina zaměstnanců u koní má právě to středoškolské vzdělání. Takže tak.

    Nabízená distanční forma studia portálem SSCHK vede k možnosti využití na odborných školách. A že na školách nejsou peníze? To je naprostý omyl.

  • 37. nemrek

    dobrý nápad

    16:13 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 36.

    na zemědělských školách i učnacích schází pomůcky. sežeň jim peníze.

  • 38. nemrek

    dobrý nápad

    16:14 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 36.

    na zemědělských školách i učnácích schází pomůcky. sežeň jim peníze.

  • 39. doulik

    ceny seminářů

    16:14 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 35.

    do 1,5 až 2 tisíce za den plný informací a praxe - sdílení i to, že si to sám něco vyzkouším, mi přijde OK. Zvlášť když i po skončení semináře můžu dál diskutovat s lektorem v poradně jak to čtu "Poradna také doplňuje servis prezenčních seminářů a dává prostor diskutovat s lektorem i po časově omezenou dobu po skončení semináře." ... http://vzdelavani.chov-koni.cz/jak-zacit-studovat/ ... to mi přijde výborná kombinace. Asi nad tím někdo přemýšlel, když sestavoval nabídku

  • 40. scarletj

    peníze školám

    16:18 - 08. 01. 2011

    ale prosím tě .. stačí se podívat na stránky Ministerstva školství, program Peníze školám ... http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/eu-penize-skolam. Zrovna školám jde peněz na pomůcky dost

  • 41. manas

    je to asi fajn, jen to srovnej

    16:23 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 39.

    cena je vždycky zajímavá ve srovnání, ing. Gotthardová nabízí dva dny za 900 kč, Ing. Hošák dva dny za 1000 Kč. tak to srovnej a pak nám můžeš říci svou úvahu.

  • 42. skalak

    vzdělání zaměstnanců

    16:24 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 34.

    ale jo ... ale nikdo mi snad nebrání, abych se jako zaměstnanec zvednul a šel za zaměstnavatelem s tím, ať mi přispěje na kurz, na skripta. A když říkám přispěl, tak to znamená, že se podílí obě strany. A to je správně. Tu hodnotu si rozloží obě strany, které z toho nakonec mohou mít společný užitek. Tak drahé ta nabidka na sschk není. Myslím, že byla nastavena tak, aby to nebolelo ani jednu stranu.

  • 43. doulik

    ceny seminářů

    16:31 - 08. 01. 2011

    to je pravda. Zmínil jsem rozpětí (1,5 - 2tis/den), nakonec až na jeden kurz v nabídce sschk nepřekračuje 1,5tis. Takže je srovnatelný jak s nabídkou Hošáka i Gotthardové. Jeden pohled pro sorvnání je, že jsem také z Prahy-východ, kde se semináře sschk pořádají. Nemusím nikam daleko jezdit, tím trávit čas na cestách a cestovný mě také nevyjde tak, jako kdybych jel za Hošákem na Moravu. Pro Středočechy nabídka sschk z toho pohled ideální. Ještě k té Gorthardové ... z nabídky mi nevyplývá, kdo jsou ti hosté co budou na semináři. To bude asi nějaké tajemství a překvapení ... možná přijde i kouzelník ;-)

  • 44. doulik

    ceny seminářů

    16:36 - 08. 01. 2011

    ... dva dny na semináři s gotthardovou mi řekne to, co nakonec na sschk nabízejí zdarma online. Sportovní soutěže, chov koní. Zaměřením mi to přijde spíš na povrchu a povídání. To je také potřeba s tím pohledem a srovnání ceny. nebo ne? čísla sama o sobě bez obsahu srovnávat nemá cenu ... viz. ten možná příchozí kouzelník. ani nevím dopředu, kdo tam bude ještě učit. asi kdokoliv, kdo bude mít náhodou čas

  • 45. manas

    věcně, prosím

    16:37 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 43.

    na pozvánce jsou jména, resp. je jméno Ing. Gotthardové jako přednášející, tak není nutné mít připomínky o kouzelnících.

  • 46. skalak

    ceny seminářů

    16:49 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 44.

    pánové ... dolik a manas ... seminářů se tu nabízí tak málo, jaký je malý zájem o vzdělání vůbec. bohužel. na jednu stranu souhlasím s názorem, že svým zaměřením nejsou vámi srovnáváné semináře až tak srovnatelné. alespoň na můj první pohled. asi tomu nakonec odpovídají i lehce rozdílné ceny. vůbec nechci tvrdit, který je lepší a který ne. Důležité je, že se vůbec někdo pustil do organizace vzdělávacích projektů a iniciuje tím potřebnost odborného školení u koní vůbec.

  • 47. manas

    dobr připomínka

    16:50 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 46.

    plně souhlasím, je to tak.

  • 48. skalak

    vzdělávání a ČJF?

    16:54 - 08. 01. 2011

    a jakou úlohu má ve vzdělávání ČJF? nevidím nikde jejich aktivní působení ... nebo se mýlim? máte někdo zkušenosti nebo názor jak by podle vás měla ČJF působit?

  • 49. žofré

    dobrý projekt

    16:58 - 08. 01. 2011

    Líbí se mi ta možnost.Myšlenka,obsah,forma.Je to další možnost přístupu k informacím,kdo za které ručí je jasné,každý kousek má uvedeného autora.Vybírat je z čeho,každý podle zájmu.Seminář etologie se díky přednášející začíná plnit,nepřekvapuje..líbí se mi i skripta Krmení a výživa koní,z ukázky,co je k nahlédnutí.Ceny považuji vzhledem ke kvalitě a jisté garanci včetně "značky prof Hanáka "za lidové.

  • 50. Feerrddaa

    zajimavý projekt

    17:51 - 08. 01. 2011

    Taková to nabídka mě zaujala

  • 51. br. Ruprecht

    re: znamto

    18:03 - 08. 01. 2011

    Asi ti rozumim. Velká škoda ,že nejsem patřičný vlastenec abych ti mohl také vyhovět. Jestli se, z mě naznámých příčin, domníváš, že vim všechno, asi mě moc neznáš. Věc společná je spíše ta Vaše - moje věc je moje, a osobní narážky jsem nepostřehl - na ty tu není moc.

  • 52. br. Ruprecht

    re:scarletj

    18:25 - 08. 01. 2011

    BYLO TO SNAD NÉKDY JINAK!

  • 53. br. Ruprecht

    re: ondrej

    18:31 - 08. 01. 2011

    ..a ještě otazník. Chybí...no ještě, že nemám se zaměstnaností co dočinění.

  • 54. C.

    Dotaz

    19:03 - 08. 01. 2011

    Stránky jsem prostudovala, zaregistrovala se a ráda bych si i nějaký kurz koupila. Pátrala jsem na stránkách po více informacích, ale nenašla jsem je, tak se zeptám vás. Když si nějaký online kurz objednám, jak dlouho mi zůstane přístupný? jen na nějakou omezenou dobu, nebo na pořád? Předpokládám, že je tam nějaká ochrana před podstupováním kurzů i dalším osobám. Já se často přihlašuji z různých počítačů s různými IP adresami, nebude to problém? A na konec, jeu videí u koupených kurzů zvuk? Tím myslím nějaké komentáře i jinou formou než několik málo popisků. Zajímal by mě rozbor chování jezdce/koně na videu, chyby, které dělají, na co se zaměřit atd. Pokud je všude jen hudba, přijde mi to jako velké mínus...

  • 55. důlek

    Hodnocení projektu

    20:29 - 08. 01. 2011

    Na první pohled zajímavý design www stránek, uživatelsky přívětivé prostředí, v některých oblastech ale složitější architektura stránek, ve které se uživatel ztrácí. Rozhodně jde o ambiciózní projekt, rozsáhlý a působící až akademickým dojmem. Jakási vysoká škola „koňské“ teorie pro sice laickou, avšak již „pokročilejší“ veřejnost. Uživatel zde má exkluzívní možnost získat skutečně komplexní soubor teoretických i praktických informací z různých oblastí chovu a výcviku koní včetně skript a instruktážních videí. Osobně bych přivítala, kdyby součástí kurzů mohl být jakýsi cvičný test, který by byl vodítkem např. pro zájemce o získání ZZVJ.
    Sympaticky působí, že jsou u kurzů jmenování odborní lektoři a trenéři, případně i jezdci. Velmi užitečná je i nabídka konzultací k daným tématům s konkrétními profesionály. Předpokládám, že i na dotaz mimo rámec jejich specializace dokáží zajistit/zprostředkovat fundovanou odpověď.
    S takto rozsáhlým projektem a uceleným souborem učebních materiálů jsem se doposud nesetkala. Proto věřím, že po individuální teorii obstojí zejména v praktických seminářích (mám na mysli poptávku, kvalitu a všestrannost a třeba i zajištění širšího zázemí v případě růstu zájmu a expanze).
    Uvedené ceny kurzů jsou s ohledem na jejich obsah velmi příznivé.

  • 56. floater

    ekurzy a jejich prohlizeni

    22:38 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 54.

    Online kurz je po nákupu Vaše vlastnictví a nemá časové omezení. Videa jsou samozřejmě doplněna především titulky a u některých je komentář jezdce. Avšak pro někoho bohužel převládají hudba s titulky nad mluveným slovem. Např. mluvený popis je hodně v kurzu drezurní přípravy koně. Odborné zázemí lektorů umožňuje rozšiřovat a "vyrobit" kurz na míru dle zájmu a velikosti poptávky.

  • 57. Marvan

    srovnani seminaru sschk

    22:54 - 08. 01. 2011

    Reaguje na 41.

    Nejzásadnější rozdíl, alespoň pro mě, mezi seminářem sschk a paní Gotthardovou je, že si ze semináře sschk odnesu v ceně tematická skripta a když budu chtít a přihlásím se v čas, tak i tematický ekurz ... u semináře paní Gotthardové pujdu na exkurzy a dostanu knížku o umění ... posuzuji pouze to, co si odnesu, pokud nebudu dávat pozor :-0

  • 58. Marvan

    laicka verejnost nebo odborna ?

    23:02 - 08. 01. 2011

    co jsem pochopil z informací o sschk a projektu vzdělávaní, tak původně bylo záměrem vzdělávat pracovníky v oboru jezdec, chovatel a ošetřovatel ... laická veřejnost se oslovuje až dodatečně, byť je asi nejširší a možná i více vděčnější ... třeba výcvik dostihového koně je super systematický ... a třeba i podkovářství není o přibijení podkov ale o postojích koní ... možná by to chtělo víc do hloubky a pro odborníky víc odborně ;-) ... ale kdo ví, co samozvaný odborník ví že naví, aby se chtěl poučit ?!!! ...

  • 59. robitail

    Hodnocení projektu

    01:37 - 09. 01. 2011

    Reaguje na 55.

    ... také se zajímám o webdesign. tou "složitější architekturou" stránek máte na mysli co konkrétně? zdají se mi relativně ploché, dobře průchozí a intuitivní. díky

  • 60. doulik

    srovnani seminaru sschk

    01:42 - 09. 01. 2011

    Reaguje na 57.

    ... naprosto souhlas! ... člověk se na semináři nemusí tolik soustředit na psaní listů s poznámkama. základní poznatky si odnesu v klidu domů, během semináře nemusím davat pozor, klidně si podřimovat ;-) a nebo se spíš soustředit na témat a komunikaci s lektorem

  • 61. důlek

    architektura stránek

    09:55 - 09. 01. 2011

    Reaguje na 59.

    Moje připomínka se netýkala kurzu a projektu jako takového. Pouze jsem chtěla upozornit, že při prohlížení všech sekcí a témat kurzů je cesta z hlavní stránky k jednotlivým z témat snadná a opravdu intuitivní. Ale návrat (jakoby mezikrok) ne předchozí téma nebo přeskok do jiného tématu nelze přímo, ale vždy se musím vrátit na hlavní stránku s volbou Moje kurzy a začínat znovu od začátku. Je to jen drobnost, projekt, jak jsem již napsala, se mi líbí.

Ohodnoť článek:

1 2 3 4 5

Čím více bodů, tím lepší hodnocení.

Článek hodnotilo 8 čtenářů. Celkový počet bodů: 40.

Linkuj na:

Sdílej článek na Linkuj.cz Sdílej článek na Jagg.cz Sdílej článek na De.licio.us Sdílej článek na Connotea.org Sdílej článek na Facebook.com


Equichannel na Facebooku

Naši partneři